پیاده سازی انواع  تانل های ارتباطی برای دسترسی از راه دور به ریسورس های نرم افزاری و سخت افزاری و ارتباط امن بین دفاتر روی بستر اینترنت

ارتباط از راه دور برای دورکاری

تانل ( VPN – Tunnel)

VPN یا Virtual Private Network به معنی یک شبکه ی مجازی خصوصی ، در واقع این سرویس یک شبکه ی ارتباطی خصوصی روی بستر یک شبکه ی عمومی بزرگتر برای ما فراهم می آورد ، برای مثال سازمان ها و یا شرکت هایی دارای چندین دفتر هستند و به لحاظ فاصله مکانی امکان اتصال ارتباطات رادیویی ندارند، می توانند از این سرویس برای اتصال امن شبکه بین دفاتر خود استفاده کنند.

ارتباط امن بین دفاتر

انواع سرویس های Tunneling ارتباطی سازمانی

Citrix Hypervisor

سرویس تانل کلاینت-سرور (ارتباط از راه دور)

Remote Access VPN

سرویس تانل نقطه به نقطه

Site to Site Tunnel

ارتباط vpn بدون قطعی

کیفیت ارتباط

کیفیت ارتباط ، ارائه سرویس بدون قطعی به پارامتر های مختلفی ارتباط دارد ، به طور مثال پهنای باند اینترنت سرور ، قدرت سخت افزاری سرور ، سرویس پیاده شده به عنوان VPN سرور و پروتکل ارتباطی و … همگی نقش موثری در ارائه سرویس مطلوب به کاربران را دارد.

توکن نرم افزاری و سخت افزاری ارتباط VPN

توکن نرم افزاری و سخت افزاری

 روش احراز هویت و اتصال به VPN با استفاده از توکن سخت افزاری یکی از روش های محبوب سازمان ها و شرکت ها برای بالا بردن امنیت سرویس VPN  می باشد .ولی قطعا مراقبت از توکن سخت افزاری در برار آسیب های احتمالی نظیر خرابی و سرقت هم باید در نظر گرفته شود.

یکی از امن ترین روس های احراز هویت و اتصال به سرویس VPN  ترکیب احراز هویت با قفل های سخت افزاری و یا استفاده از سرویس های ایجاد رمز یکبار مصرف می باشد.

رمزنگاری ارتباط تانل دفاتر

رمزنگاری

بی شک برای راه اندازی سرویس هایی نقطه به نقطه مانند VPN  که بستر انتقال اطلاعات سازمان ها و شرکت ها ، شبکه ی عمومی بزرگتری مثل اینترنت هست  ، باید سرویسی و پروتکلی انتخاب شود که از رمزنگاری قدرت و مکانیزم های امنیتی استفاده کند تا از صحت امنیت این تانل اطمینان لازم حاصل شود.

VPN سازگاز با همه دستگاه ها

سهولت در دسترسی

یکی از مهم ترین پارامتر های سرویس های VPN  ، ارائه سرویس و پشتیبانی از کلاینت ها با سیستم عامل های مختلف می باشد که زمانی که کاربران ما با هر دستگاه و سیستم عاملی  توانایی اتصال به سرویس VPN  سازمان و شرکترا داشته باشند و بدون دغدغه از  .

انواع مدل های Tunneling  مناسب برای دورکاری و ارتباط دفاتر

Site To Site Tunnel

ارتباط نقطه به نقطه یعنی اتصال شبکه یک دفتر به دفتر دیگر ، این تنظیمات در فایروال مجموعه اعمال می شود ، و هر کاربری که به شبکه ی دفتر اول متصل شود ، به ریسورس های شبکه ی دوم نیز دسترسی دارد.

Remote Access VPN

مدل ارتباطی RemoteAccessVPN  یعنی سرویس VPN یه گونه ای راه اندازی شده که تنظیمات اتصال از راه دور در اختیار یوزر قرار داده می شود و یوزر در هر جایی که دسترسی به اینترنت دادشته باشد و با هر سیستم عاملی توانایی اتصال به سرویس VPN  و استفاده از ریسورس های نرم افزاری و سخت افزاری شبکه مذکور را داشته است.

ارائه خدمات دورکاری با VPN

ارتباط نقطه به نقطه بین دفاتر Site To Site Tunnel

تخصصی خدمات مجازی ساز سرور

بهترین و امن ترین روش ارتباطی بین دفاتر ، استفاده از سرویس های تانلینگ می باشد که در بستر اینترنت ،شبکه ی خصوصی و رمزنگاری شده  برای ارتباط شما فراهم می آورد.

مزایای استفاده از تانل Site to Site

مزایای استفاده از Tunnel برای اتصال دفاتر

رمزنگاری اطلاعات بین دفاتر

کاهش هزینه ها در مقابل استفاده از لینک های اختصاصی

مدیریت تانل توسط نیروهای داخل سازمان

سهولت در ارتباط بین دفاتر

ارتباط سرویس های تلفنی (VOIP و سانترال) دو دفتر از تانل

رفع تحریم و فیلترینگ سایت های مورد نیاز کاربران

. . .

Mikrotik SSTP - SiteToSite

آموزش راه اندازی SiteToSite  تانل با پروتکل SSTP روی روتر میکروتیک

Mikrotik SSTP - RemoteAccessVPN

آموزش راه اندازی RemoteAccessVPN با پروتکل SSTP روی روتر میکروتیک

Mikrotik L2TP - RemoteAccessVPN

آموزش راه اندازی RemoteAccessVPN با پروتکلL2TP روی روتر میکروتیک

برای مشاوره  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارائه بهترین راه حل متناسب با نیاز کارفرما ،هدف  تیم ما می باشد.

شماره تماس

3850098 0912

آدرس ایمیل

info@farait.com