خدمات اکتیو شبکه و راه اندازی سرویس های شبکه و تنظیمات سخت افزارهای شبکه

خدمات اکتیو سرویس های شبکه

خدمات اکتیو سرویس های شبکه شامل پیاده سازی سرویس های نرم افزاری تحت شبکه می باشد اعم از پیاده سازی سرویس های میکروسافتی ، سرویس های مجازی سازی سرور ، سرویس های مجازی سازی دسکتاپ و …

خدمات اکتیو سخت افزار های شبکه

این بخش شامل اعمال تنظیمات سخت افزارهای شبکه اعم از سوییچ و روترهای سخت افزاری ، فایروال های سخت افزاری ، تجیزات رایویی و ارتباط بین دفاتر و ….

خدمات اکتیو شبکه

 ارائه خدمات اکتیو شبکه نیاز به یک سری بررسی و تحقیقات میدانی از نیازهای کارفرما ، دارایی های سخت افزاری و نرم افزاری کارفرما و هزینه ای کارفرما برای پیاده سازی و بهره بری در نظر گرفته ، می باشد.

در این راستا برای ارائه بهترین سرویس با بهترین کیفیت به شرکت ها و سازمان کارشناسان ما قبل از ارائه سلوشن ابتدا رکن های اصلی را بررسی کرده  و سپس راه کارهای متناسب با نیاز کارفرما را ارائه می دهند. تیم فرا ای تی متشکل از متخصصین شبکه در حوضه های مختلف همواره تلاش می کند تا بهترین سرویس را به کارفرما ارائه دهد.

نیاز سنجی و نگه داری مهم ترین رکن

اکتیو شبکه

برای راه اندازی سرویس های مورد نیاز کارفرما ، ابتدا باید تجهیزات مورد نیاز فراهم شود ، با توجه به دارای های دیتا سنتر سازمان شما  ، شدت اهمیت سرویس، و نوع سرویس تصمیم گیری نهایی برای استقرار سرویس مورد نظر در دیتا سنتر سازمان و یا زیرساخت های اختصاصی و ابری صورت می گیرد.

عوامل سخت افزاری و زیرساختی شرکت ها نقش به سزایی در پیاده سازی سرویس های شبکه دارند، این سرویس ها روی تجهیزات سخت افزاری و سرورهای شرکت پیاده سازی شده و توسط زیرساخت سوییچ ها و روترهای سازمان به کاربران ارائه می شوند .قطعا باید  برای بک آپ گیری  از این سرویس ها متناسب با میزان ورودی و خروجی اطلاعات و اهمیت این سرویس ها نزد کارفرما ، برنامه های منظم تعیین و پیاده سازی شود.

 

پشتیبانی سرویس های شبکه فرا ای تی
پشتیبانی Microsoft

Microsoft

پشتیبانی و راه اندازی میکروتیک

Mikrotik

پشتیبانی cisco

Cisco

پشتیبانی PRTG

PRTG

پشتیبانی vmware

VMware

پشتیبانی solar windws

Solar Windws

پشتیبانی pfsense

PfSense

پشتیبانی op manager

Op Manager

پشتیبانی fortigate

Fortigate

پشتیبانی Veeam backup

Veeam

پشتیبانی  kerio control

kerio Control

پشتیبانی سیتریکس

Citrix

سرویس های اکتیو شبکه

نصب و راه اندازی سرویس های اکروسافتی

ماکروسافت

نصب و راه اندازی تمامی سرویس های تحت دامنه ی ماکروسافت (Microsoft Broadcast Domain) اعم از ADDC ، DNS ، DHCP ، WDS ، … و  راه اندازی فایل سرور و اعمال دسترسی به کاربران سازمان شما.

راه اندازی سرور بک آپ

بک آپ گیری

نصب و راه اندازی سرویس های بک آپ گیری خوکار Veeam Backup  ، NetBackup و اعمال ذخیره سازی بک آپ ها در ذخیره سازهای تحت شبکه (Nas Storage)

بررسی هفتگی و صحت سنجی بک آپ های گرفته شده

راه اندازی سرویس های مانیتورینگ

مانیتورینگ

پیاده سازی سرویس های مانیتورینگ شبکه PRTG ، OP Manager و Solar Winds و ارائه گزارش کارایی شبکه در بازه های زمانی مختلف به کارفرما

بررسی لاگ های سخت افزارها و نرم افزارها و ارائه لاگ آپ تایم سرویس ها

 

راه اندازی اکانتینگ و مدیریت کاربران

اکانتینگ و مدیریت پهنای باند

پیاده سازی نرم افزارهای مدیریت پهنای باند کاربران ، وب فیلترینگ و پروکسی سرور برای مدیریت اینترنت کاربران

نصب و راه اندازی میل سرور سازمانی

Mail سرور سازمانی

نصب و پیاده سازی میل سرورهای سازمانی Microsoft Exchange Server ، MDaemon  متناسب با تعداد یوزر ، تعداد ورودی و خروجی ایمیل شرکت و سازمان شما روی سرورهای مجازی

پیاده سازی و پشتیبانی میل سرورهای سازمانی روی بست  سرورهای  اختصاصی در دیتاسنترهای hetzner و .. برای جلوگیری از مشکلات تحریم ها با استفاده از IP  های خارجی

نصب و راه اندازی سیسکو و میکروتیک فرا ای تی

سیسکو و میکروتیک

اعمال تمامی تنظیمات سوییچ و روترهای سیسکو و میکروتیک اعم از VLAN ، Access List و …..

تنظیمات مربوط به سخت افزارهای Wireless رادیویی میکروتیک برای ارتباط بین دفاتر شرکت ها

 

راه اندازی فایروال فرا ای تی

فایروال و امنیت

کانفیگ فایروال های سخت افزاری ، نصب و پیکربندی فایروال های Appliance روی ماشین های مجازی و Appliance های سخت افزاری شبکه

پیاده سازی سرویس های IPS/IDS و پیاده سازی مکانیزم های آنتی اسپم روی فایروال ها

 

ضمانت خدمات اکتیو فرا ای تی

تمای خدمات اکتیو و سرویس های تحت شبکه که توسط تیم ما پیاده سازی می شود ، یک پکیج یک ماهه پشتیبانی رایگان نیز به آن ها تعلق می گیرد ، که این پکیج شامل کمک به کارفرما جهت استقرار نرم افزار در سازمان ، پشتیبانی به صورت ریموتی و مراجعه حضوری کارشناسان متخصصی در حوزه مربوطه به محل شرکت می باشد.

پشتیبان فرا ای تی ، متشکل از تیم متخصص در زمینه های مختلف ،  در همه ساعات شبانه روز آماده هستند تا مشکلات  شما را در کمترین  زمان ممکن برطرف نمایند.

برای مشاوره  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارائه بهترین راه حل متناسب با نیاز کارفرما ،هدف  تیم ما می باشد.

شماره تماس

3850098 0912

آدرس ایمیل

info@farait.com