ارائه خدمات راه اندازی شبکه PASSIVE

بازدید از محل اجرای پروژه

طراحی زیرساخت شبکه

خرید تجهیزات شبکه

پیاده سازی زیرساخت

سنجش و تست شبکه

اجرای خدمات پسیو شبکه

خدمات پسیو فرا ای تی

تجهیزات شبکه های کامپیوتری به دو بخش Passive و Active تقسیم می گردند که هر بخش اهمیت خاصی در پیاده سازی یک زیرساخت مطلوب و استاندارد دارد. قطعا پسیو و پیاده سازی زیرساخت شبکه یکی از رکن های اصلی شرکت ها و سازمان ها می باشد و اگر زیرساخت اصولی و متناسب با استاندارد های شبکه پیاده سازی نشود ،ارائه سرویس روی بستر شبکه با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

طراحی و نقشه شبکه

نصب نودها، پریزها، کیستون‌ها و پچ پنل

نصب  و راه‌اندازی دوربین مداربسته تحت شبکه

طراحی و استاندارد سازی اتاق سرور

اجرای کابل کشی شبکه، تلفن، برق و دوربین مداربسته

 نصب انواع رک ایستاده و دیواری

داکت کشی شبکه و ترانکینگ شبکه

نصب تجهیزات شبکه مانند: سوئیچ، روتر، سرور، رادیو

چالش های اجرای خدمات پسیو شبکه

یکی از چالش های پسیو شبکه ،در نظر گرفتن آینده نگری برای پیاده سازی زیرساخت منعطف می باشد که کارفرما در آینده توانایی گسترش و توسعه این زیرساخت برای گسترش بستر کار ،را داشته باشد. یکی از مهم ترین مشکلات در راهبری زیرساخت های پیاده سازی شده ، در نظر نگرفتن مسیرهای مناسب کابل کشی  و یا در نظر نظر نگرفتن تعدادی نود برای گسترش تعداد کاربران می باشد.

یکی دیگر از چالش های کارفرما ، درصد خطای محاسبه ی تجهیزات اعم از متراژ کابل های مصرفی و .. می باشد که تیم ما با به کارگیری کارشناسان خبره و با تجربه درصد خطای محاسبه در تجهیزات مصرفی به کمترین میزان خود می رساند.

ارائه خدمات تخصصی پسیو سازمان ها فرا ای تی

مراحل پیاده سازی پسیو شبکه

ارائه نقشه فنی تمامی تجهیزات پسیو به کارفرما بعد از پیاده سازی پروژه ، از اصول فنی تیم فرا ای تی می باشد ، که مهم ترین امر در راه بری زیرساخت بعد از تحویل پروژه می باشد.

تیم ما برای جلب اعتماد کارفرما ،در صورت نیاز بعد از پیاده سازی پروژه برای راهبری زیرساخت پسیو و ارائه خدمات پس از پیاده سازی پروژه در کنار کارفرما ، طی بازدید های دوره ای برای بهبود شرایط و عملکرد سیستم راه کارهایی ارائه می دهد.

بازدید از محل پروژه

در ابتدای کار کارشناسان متخصص زیرساخت تیم ما از محل پروژه بازدید میدانی به عمل می آورند ،تمامی نیازهای کارفرما مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد و گزارش نیازهای پروژه طی یک لیست برای ارائه به کارفرما ،آماده می شود.

خرید تجهیزات شبکه

بعد از تایید مراحل گذشته توسط کارفرما ،و تهیه قرارداد مربوطه برای پیاده سازی شبکه و زیرساخت ، تمامی تجهیزات مورد نیاز پروژه تهیه می شود.

سنجش و تست شبکه

در پایان بعد از پیاده سازی مسیرها ، کابل کشی ،تجهیز اتاق سرور و استقرار رک ها ،کارشناسان فنی شروع به تست هایی مطابق استانداردهای شبکه کرده و نتایج را به صورت مکتوب به  کارفرما ارائه می دهند.

طراحی زیرساخت شبکه

در این مرحله همزمان با مطالعه زیرساخت ،امکانات و نیازهای کارفرما نقشه ای مطابق استانداردهای شبکه که تمامی نیازهای کارفرما را برآورده کند ،تهیه شده و جهت دریافت تاییدیه برای کارفرما ارسال می شود.

پیاده سازی زیرساخت

بعد از تهیه تجهیزات ، کارشناسان فنی در محل پروژه حضور پیدا می کنند ، و شروع به پیاده سازی ،کابل کشی و … می کنند.

ارائه خدمات متناسب با استانداردهای شبکه

ما همواره از متخصصین  در زمینه های مختلف بهره می گیریم و همواره سعی در یادگیری و  به روز نگه داشتن دانش خود هستیم.

پشتیبانی زیرساخت های پسیو

مهم ترین ویژگی تیم فرا ای تی ، راهبری و پشتیبانی بعد ار پیاده سازی می باشد. در صورت نیاز بعد از پیاده سازی پروژه هم کارفرما تنها نخواهد بود و از پیشنهادات و ایده های تیم فنی فرا ای تی بی بهره نخواهد بود.

مشاوره رایگان برای اجرای خدمات پسیو

با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس

3850098 0912

9 + 7 =