سامانه های دورکاری سازمانی

دور کاری توسط سازمان بین المللی کار (ILO) به معنای کار کردن از راه دور تعریف شده است.دور کاری به کارمندان این امکان را می دهد که بدون نیاز به حضور در محل کار کار خود، با یکدیگر کارکنند و ارتباط برقرار کنند.درواقع دور کاری از فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور استفاده می کند تا کارمندان بتوانند از راه دور وظایف خود را انجام دهند، با یکدیگر ملاقات کنند و از مکان های  متفاوت با هم همکاری کنند.دورکاری را میتوان بسته به ماهیت کار و نیاز های شرکت ، با یک خط تلفن ساده یا راه اندازی  کامل دفتر کار خانگی پیاده سازی کرد.هیچ مکان مشخصی برای دور کار وجود ندارد  بنابراین کارمندان می توانند از خانه ها ی خود، رستوران، خانه ی دوستان یا اقوام ، کتابخانه و.. به صورت Remote یا از راه دور کار انجام دهند.تنها شرط لازم برای دور کاری داشتن اینترنت است.دور کاری به بسیاری از متخصصان این امکان را می دهد که با ترکیب کار های خانه، اوقات فراغت و یا مراقبت از خانواده ی خود وقت خود را با هم هماهنگ کنند.

مزایای دور کاری:

دور کاری نه تنها برای کارمندان ، بلکه بری شرکت ها و به طور کلی برای جامعه مزایا و معایب متعددی را به وجود می آورد.

تعادل بین کار و زندگی و ساعت کاری انعطاف پذیر: با دور کاری ، زمانی را که برای رفت آمد با ماشین یا اتوبوس به شرکت یا محل کسب و کارمان می گذرانیم ، به طور قابل توجهی کاهش می یابد.در دور کاری تنها کاری که باید انجام داد، این است که کامپیوترتان را روشن کنید و به اینترنت متصل شوید.در نتیجه تمام زمانی که برای رفت و آمد به شرکت صرف می گردد، می تواند به کار های دیگر اختصاص داده شود.

صرفه جویی در هزینه :دومین مزیت کار از راه دور این است که دور کاری نیاز به رفت و آمد را از بین می برد. این موضوع نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد کارمندان می شود،بلکه در بلند مدت در هزینه های شرکت مانند اجاره ی دفتر و .. صرفه جویی می کند.

 

سامانه دورکاری سیتریکسی

کاهش آلودگی: درواقع کاهش آلودگی هم برای شرکت ها ، متخصصان آن ها و حتی برای محیط زیست هم مزیت به حساب می آید.

دور کاری به شما این امکان را می دهد که از هر جایی کار کنید.همان طور که در بالا به آن اشاره شد، دورکاری تنها به معنای کار از خانه نیست، بلکه می توانید از هر کجا ی کره زمین که دسترسی به اینترنت دارید، کارهایتان را انجام دهید.

تیم فرا ای تی ارائه دهنده سرویس دورکاری مبتنی بر زیرساخت میزکار مجازی سیتریکس به سازمان ها و شرکت ها برای پیاده سامانه های دورکاری امن کمک می کند .این سرویس توسط تیم متخصص در زمینه مجازی سازی سیتریکس ، برنامه نویسان و تیم امنیت فرا ای تی طراحی شده که ارائه سرویس میزکار مجازی سیتریکس روی بستر اینترنت بدون استفاده از Citrix Gateway  می باشد و سازمان ها بدون دغدغه ی امنیت توانایی ارائه سامانه های دورکاری پیاده سازی شده روی بستر دیتاسنتر های داخلی و سرویس دهنده های Public Cloud را دارند.امنیت و مدیریت این سرویس با استفاده از سرویس Citrix Session Recording  و سرویس Citrix Director به راحتی قابل پیاده سازی و امری تماما تحت کنترل ادمین های شبکه سازمان ها می باشند.