پیاده سازی سامانه دورکاری و
سامانه امن ابری

Desktop as a Service (DaaS)

این سرویس به منظور ارائه امن دسکتاپ از فضای Cloud به یوزرهای ما در هر زمان و مکان و روی هر  سیستم عاملی می باشد.که یکی از مصداق های این سرویس پیاده سازی Citrix Virtual Apps and Desktops روی بستر Microsoft Azure  می باشد.

Software as a service(SaaS)

یک سرویس نرم افزاری حاضر و آماده برای عرضه به کاربران در حوزه‌های مختلف است ، به عبارتی،‌ سازمان‌ها با خرید سرویس‌های SaaS این امکان را در اختیار اعضای تیم خود یا حتی مشتریان‌شان قرار می‌دهند تا صرفاً با استفاده از یک مرورگر بتوانند از سرویس یا ابزار مذکور استفاده نمایند و این در حالی است که کلیهٔ مباحث مربوط به شبکه، زیرساخت، سرور،‌ پایگاه داده، دیتاسنتر، سیستم‌عامل، میدل‌وِر، توسعهٔ اپلیکیشن و هر آن چیزی که فکرش را کنید بر عهدهٔ شرکت ارائه‌دهندهٔ‌ خدمات ابری است.

سامانه دورکاری

سامانه دورکاری فرا ای تی ، امکان دسترسی ارائه دسکتاپ و نرم افزار های مورد نیاز کاربران سازمان ها را ، روی بستر اینترنت فراهم می آورد. این سامانه مبتنی بر زیرساخت میزکار مجازی شرکت سیتریکس (Citrix Virtual  Apps and Desktops)می باشد. با همکاری تیم برنامه نویس ، متخصصان شبکه و زیرساخت  وکارشناسان ارشد سیتریکس  سامانه ای طراحی شده، که بدون نیاز به Citrix gateway(Citrix NetScaler) ، زیرساخت میزکاری مجازی سیتریکس توان ارائه سرویس روی بستر اینترنت را دارد.

مزایای دورکاری

مزایای دورکاری را می‌توان از سه جنبۀ فردی(کاهش در هزینه و زمان مسافرت، بهبود فرصت‌های کاری، اختلال کمتر در زندگی خانوادگی و توازن بین زندگی کاری و خانوادگی، انعطاف در کار، ایجاد کار برای معلولان)، سازمانی(کاهش هزینه و بهبود بهره‌وری شغلی کارکنان و سازمان) و اجتماعی(آلودگی، کاهش ترافیک، فرصت‌های کاری وسیع‌تر و تجدید حیات اقتصادی)، مورد توجه قرار داد.

  • کاهش ترافیک و مصرف انرژی
  • کاهش مشکلات مرتبط با کنترل حضور و غیاب کارکنان
  • توجه به نتیجۀ کار و نه به ساعات حضور فرد
  • گسترش جغرافیایی حوزه‌های عملکرد سازمان‌ها و ارایۀ خدمات در سطح ملی و بین‌المللی
  • امکان انتخاب کارکنان بدون محدودیت جغرافیایی
  • بهبود شرایط کار کارکنان، افزایش رضایت و بهره‌وری شغلی کارکنان
  • کاهش هزینه‌های اقتصادی

امنیت

مدیریت یکپارچه

دسترسی آسان

ضبط تصویر کاربران

صرفه اقتصادی

BYOD

نمونه سامانه های دورکاری پیاده سازی شده توسط فرا ای تی

مزایای سامانه دورکاری

امکان ضبط و نگه داری تصویر دسکتاپ کاربر در خارج از سازمان

یکی از کاربردی ترین سرویس های مکمل سرویس های دور کاری مدیریت کاربرانی هست که به صورت ریموت به زیرساخت های سازمانی ما متصل می شوند. سامانه دورکاری ما تصویر دسکتاپ و نرم افزاری که کاربران با آن کار می کند تماما ضبط می کند و برای بازبینی ادمین در حافظه تعیین شده ذخیر سازی می کند.

مدیریت یکپارچه کارمندان از راه دور

با توجه یه اینکه با این زیرساخت تمامی  تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری در دیتاسنتر سازمان شما جمع آوری می شود ، مدیریت کاربران تماما زیر نظر ادمین های شما خواهد بود .

یکپارچه سازی سامانه ابری

امکان یکپارچه کردن زیرساخت دسکتاپ درون سازمان و برون سازمانی برای کاربران

توانایی ارائه دسکتاپ های مجازی کارمندان سازمان ها روی بستر اینترنت ، و یکپارچگی ریسورس های داخل سازمانی و خارج سازمانی و سهولت در امر مدیریت این زیرساخت ها.

ارائه نرم افزار تحت وب

امکان ارائه نرم افزار های کاربردی فارق از لایه ی سیستم عامل

برای محدود سازی کاربران خارج سازمانی ، سرویس App Layering شرکت سیتریکس ، امکان ارائه نرم افزارهای

رمزنگاری انتقال تصویر با پروتکل های قدرتمند انتقال تصویر

پیاده سازی زیرساخت دورکاری مبتنی بر سرویس دسکتاپ مجازی شرکت سیتریکس  و استفاده از پروتکل های قدرتمند انتقال تصویر شرکت سیتریکس امکان رمزنگاری بسته های تصویر به سازمان ها داده می شود.

امکان مدیریت و کنترل کاربر در لحظه

با استفاده سرویس Citrix Director مدیریت لحظه ای کاربران برای ادمین های شبکه فراهم می شود ، این مدیریت شامل نرم افزارهای باز ، ریز پروسس های سیسم عامل کاربر و امکان دسترسی ادمین به دسکتاپ لایو یوزر می باشد.

سازگاری انتقال تصویر با پهنای باند کاربر

یکی از مهم ترین قابلیت های سامانه ابری دورکاری ، فراهم کردن دسترسی کاربران به دسکتاپ و نرم افزارها با حداقل پهنای باند می باشد و سیتریکس این قدرت را به ما می دهد که برای مدیریت پهنای باند محدودیت های جزئی روی سرویس اعمال کنیم.

امن سازی با استفاده از یک Firewall قدرتمند

امنیت اطلاعات یکی از مهم ترین رکن های این سامانه ابری می باشد که با استفاده از یک فایروال قدرتمند FreeBSD در بستر وب ارائه می شود.

سامانه دورکاری یا سامانه ابری …

سامانه دورکاری  برای  سازمان ها و شرکت هایی که چندین دفتر  انبار در نقاط مختلف کشور و یا حتی برای ارتباط دفاتر در چند کشور ، گزینه مناسب و جذابی می باشد .به طوری که اطلاعات سازمان در دیتاسنتر مرکزی سازمان نگه داری شده و به نقاط  مختلف متناسب با سطح دسترسی های تعیین شده ، دسترسی اعمال می شود.برای سازمان ها این امر سبب  نگهداری متمرکز اطلاعات ، سهولت در امر نگهداری و پشتیبانی سرور ها و … می باشد .

فرا ای تی  برای کسب و کارهای کوچک که امکان نگهداری سرور در محل شرکت ندارند، سامانه ابری روی بستر  سرور مجازی اختصاصی را پیشنهاد می کند. با این امر شرکت فقط هزینه کرایه ماهانه سرور  را می پردازد.

برای مشاوره  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارائه بهترین راه حل متناسب با نیاز کارفرما ،هدف  تیم ما می باشد.

شماره تماس

3850098 0912

آدرس ایمیل

info@farait.com