نصب و عیب یابی و پشتیبانی دوربین های مدار بسته

نصب و راه اندازی Analog Camera و DVR

ارائه خدمات نصب و عیب یابی و پشتیبانی دوربین های مداربسته HD و آنالوگ

نصب دوربین های تحت شبکه

نصب و راه اندازی IP Camera و NVR

ارائه خدمات نصب ، عیب یابی و پشتیبانی دوربین های مداربسته  تحت شبکه(IP Camera)و دستگاه های NVR (Network Video Recorder)

دوربین های مداربسته 

نصب دوربین‌های مداربسته برخلاف بسیاری از راهکارهای امنیتی دیگر نیازی به زیرساخت ندارند و شما در هر مکانی که مناسب باشد می‌توانید آن را قرار دهید. دوربین‌ها مداربسته دارای انواع مختلفی هستند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. به طور کلی برای انتخاب یک دوربین مداربسته باید به عواملی مانند وضوح، زاویه پوشش و در دسترس بودن مادون قرمز (برای شب) دقت کنید. همچنین درک این نکته مهم است که اگرچه دوربین‌های مداربسته عمدتاً برای نظارت تصویری و جلوگیری از دزدان و سایر فعالیت‌های مجرمانه نصب می‌شوند، اما می‌توانند به بهبود کارایی و سطح بهره‌وری کارکنان شما نیز کمک کنند.

دوربین‌های مداربسته یا مداربسته تلویزیونی از یک فناوری پیشرفته ضبط استفاده می‌کنند تا به کسب و کارها کمک کند از دارایی‌های خود محافظت کنند. در حقیقت نصب دوربین مداربسته در ادارات و شرکت‌ها باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود. نصب دوربین مداربسته در یک اداره یا یک سازمان مزایای بسیار زیادی دارد که ما در ادامه درباره مزایای آن با شما صحبت کرده‌ایم.

    نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته توسط تیم فرا ای تی

    مزایای استفاده از دوربین های مدار بسته

    کنترل و مانیتور عملکرد روزانه پرسنل

    کنترل و مانیتور عملکرد روزانه پرسنل

    برای یک کسب و کار داشتن نظارت از طریق دوربین مدار بسته بهره وری کارکنان را افزایش می دهد. کارمندان شما با آگاهی از اینکه بدون حضور شما، تحت نظر هستند، بهتر کار خواهند کرد. اگر اشکال و یا خطایی در نحوه ارائه خدمات وجود دارد شناسایی و رفع شود.

    جلوگیری از ورود افراد متفرقه در سازمان وادارات

    جلوگیری از ورود افراد متفرقه در سازمان وادارات

    نصب دوربین مداربسته در برخی اماکن پرتردد کمک می کند که رفت و آمد افراد را کنترل ، و گاها وجود این سیستم عامل بازدارنده ورود افرا متفرقه به سازمان می باشد وامکان دید در شب دوربین های مداربسته یک قابلیت مفید برای نظارت و کنترل رفت و آمد شبانه است. 

    امکان کنترل از راه دور بدون نیاز حضور در شرکت

    امکان کنترل از راه دور بدون نیاز حضور در شرکت

    ظارت در زمان واقعی در یک محیط کاری و تجاری یا صنعتی است. در واقع مالکین و صاحبان کسب و کار این امکان را خواهند داشت تا ناظر همه اتفاقات را در لحظه وقوع باشند. برای مشاهده اتفاقات نیازی به استخدام یک فرد به طور ویژه نیست. مشاهده تصاویر می تواند از طریق کامپیوتر، لپ تاپ، تلفن همراه و… از راه دور نیز انجام شود. دوربین های مختلف زوایا و مناطق گوناگونی از مکان مورد نظر را تحت پوشش قرار می دهند که کار نظارت را تکمیل می کنند.

    نظارت بر انجام درست فعالیت های کارکنان

    داشتن نظارت از طریق دوربین مدار بسته بهره وری کارکنان را افزایش می دهد و کارمندان شما با آگاهی از اینکه بدون حضور شما، تحت نظر هستند، بهتر کار خواهند کرد.

    ارائه تصویر های دوربین های مداربسته روی بستر اینترنت

    مهم ترین امتیاز دوربین های مداربسته بعد از نصب ، توانایی رویت و مدیریت دوربین ها توسط کارفرما در خارج از محل نصب می باشد. با توجه به تجهیزات سخت افزاری سازمان و شرکت شما بستری فراهم می شود برای انتقال امن تصویر دوربین های مدار بسته روی تلفن های هوشمند ، لپ تاپ و هر سیستمی که مد نظر کارفرما باشد .این امکان هم توسط سرویس های Cloud  شرکت های سازنده دوربین های مداربسته قابل پیاده سازی می باشد و مهم تر از این امکان پیاده سازی با استفاده از VPN برای دسترسی از راه دور و انتقال پورت مورد نیاز نیز می باشد.

    برای مشاوره  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    ارائه بهترین راه حل متناسب با نیاز کارفرما ،هدف  تیم ما می باشد.

    شماره تماس

    3850098 0912

    آدرس ایمیل

    info@farait.com