خدمات پشتیبانی شبکه

ارائه خدمات پشتیبانی حضوری و غیرحضوری

ارسال کارشناس دوره ای و مستقر در محل کارفرما

 

پشتیبانی شبکه و پیاده سازی سرویس های شبکه2

پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه شامل خدمات مدیریت ، رفع ایراد و بهبود عملکرد در حوزه های نرم افزار و سخت افزارهای زیرساخت فناوری اطلاعات سازمان و شرکت شما می باشد.پشتیبانی به صورت مجازی و از راه دور و هم به صورت استقرار نیروی مستقر در محل کارفرما ارائه می شود که این امر وابسته به چندین پارامتر می باشد.یکی از عوامل مهم در  انتخاب شیوه ی نحوه ی پشتیبانی ، گستردگی زیرساخت فناوری اطلاعات سازمان و شرکت شما می باشد که شامل تعداد کارمندان ،تعداد سرورها و سرویس های ارائه شده توسط زیرساخت شما و اهمیت سرویسی که توسط دیتاسنتر شما ارائه می شود ،می باشد. برای مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.

ارتباط امن بین دفاتر

روند پشتیبانی شبکه وعقد قرارداد

 

بازدید از زیرساخت

برای شروع یک قرارداد پشتیبانی و ارائه سرویس های حضوری و غیر حضوری پشتیبانی ، نماینده فرا ای تی به محل کارفرما اعزام شده و لیست از تمامی دارایی های سخت افزاری و نرم افزاری و مهم تر از همه طی یک جلسه تمامی نیازهای کارفرما تهیه می شود .

ارائه گزارش

در مرحله ی بعدی توسط متخصصین در حوزه های مختلف ،زیرساخت کارفرما آنالیز شده و در وحله ی اول برنامه ای برای اداره و پشتیبانی زیرساخت کارفرما ، بهبود عملکرد و برطرف کردن نیازهای سازمان شما  فراهم و به کارفرما ارائه می شود.

ارسال قرارداد

با توجه به گستردگی زیرساخت کارفرما و نیازهای شرکت شما ، قراردادی تدوین شده که شامل بندهای مختلفی اعم از تعهدات پیمانکار ، دامنه ی پیاده سازی قرارداد و …  برای دریافت تاییدیه برای کارفرما ارسال می شود.

امروزه تمامی دارایی سازمان ها و شرکت ها دیتاهای آن ها می باشد ،پس نگه داری و پشتیبانی از زیرساخت فناوری اطلاعات برای سازمان ها و شرکت ها امری بسیار حیاتی  می باشد.وقتی مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات شما برون سپاری شده و به جای استخدام یک فرد حقیقی ،مدیریت این زیرساخت توسط یک شرکت انجام می شود ،یکی از بزرگ ترین مزیت های این امر پشتیبانی زیرساخت شما توسط یک تیم انجام می شود و که هر کدام در زمینه های مختلف متخصص هستند و شما از تجربیات یک تیم بهره مند می شوید. ما معتقدیم که خدمت‌رسانی سریع با مناسب ترین تعرفه نگهداری شبکه در این بخش از مهم‌ترین فاکتورهایی است که برای شرکت‌ها اهمیت فراوان دارد.

فرا ای تی متشکل از یک تیم جوان و با تجربه در حوزه های مختلف ، همواره  برای ارائه خدمات مطلوب تخصصی در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات می کوشد .پشتیبانی شبکه یکی از مهم ترین رکن های ارائه سرویس پایدار و کار آمد در شبکه های سازمان ها  و شرکت ها می باشد که لازمه ی ان یک تیم متخصص و پویا در حوزه های مختلف می باشد.

پشتیبانی شبکه

قبل هر چیز برای ارائه سرویس پشتیبانی ، دارایی های نرم افزاری و سخت افزاری شرکت شما بررسی می شود و متناسب با استاندارد ها ، پیشنهاداتی خدمت شما ارائه می شود. قطعا برای ارائه سرویس مطلوب نیاز به یک زیرساخت استاندارد می باشد.

خدمات تخصصی پشتیبانی شبکه

پشتیبان گیری مستمر و طبقه بندی شده ی اطلاعات ، یکی از بند هایی است که نیازمند سخت افزار ،سرویس بک آپ گیری کارآمد و برنامه منظم می باشد که در زمان نیاز به راحتی اطلاعات کارفرما بازگردانی شود.پیاده سازی و مدیریت این زیرساخت اولین مرحله ی ورود ما برای مدیریت زیرساخت شما می باشد.

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری
امکان کنترل از راه دور بدون نیاز حضور در شرکت
پشتیبانی به صورت ریموتی
امکان کنترل از راه دور بدون نیاز حضور در شرکت
پیاده سازی سرویس های مورد نیاز
امکان کنترل از راه دور بدون نیاز حضور در شرکت
ارسال کارشناس حضوری
امکان کنترل از راه دور بدون نیاز حضور در شرکت
بازدید رایگان زیرساخت
کنترل و مانیتور عملکرد روزانه پرسنل
بررسی مستمر و زمان بندی شده
24-hours
ارائه خدمات 24/7
امکان کنترل از راه دور بدون نیاز حضور در شرکت
مشاوره رایگان برای بهبود عملکرد
امکان کنترل از راه دور بدون نیاز حضور در شرکت
استقرار کارشناس در صورت لزوم

پشتیبانی شبکه امروزه به دلیل گسترش تجهیزات و سرویس های موجود در سازمان ها و شرکت ها پیچیده و گسترده تر شده ، به طوری که بسته به نوع طراحی و سرویس های ارائه شده در هر مجموعه ای متفاوت میباشد. اگر شبکه به طور صحیح و با تجهیزات استاندارد راه اندازی گردد ، زمانی که برای پشتیبانی آن صرف میشود به حداقل خواهد رسید.در صورت ایجاد بستر و زیرساخت مناسب امکان پشتیبانی شبکه از راه دور ، زمان پاسخگویی را بالا میبرد. 

مزایای استفاده از تانل Site to Site

خدمات پشتیبانی فرا ای تی

بررسی تمامی کلاینت ها و نودها

پیاده سازی سرویس بک آپ گیری

بررسی دوره ای اتاق سرور و سخت افزارها

مدیریت دسترسی تحت شبکه کاربران به نرم افزارهای و فایل ها

مدیریت دسترسی پهنای باند اینترنت

پیاده سازی سرویس های مانیتورینگ شبکه و ارائه گزاشات درخواستی کارفرما

رفع ایرادات کندی شبکه

. . .

برای مشاوره  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ارائه بهترین راه حل متناسب با نیاز کارفرما ،هدف  تیم ما می باشد.

شماره تماس

3850098 0912

آدرس ایمیل

info@farait.com